Často kladené otázky
Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky.
Q: Nemohu zde najít registrační formulář. Kde se mám zaregistrovat?
|
---|
A: Registraci je možné provést přímo v některých klientech nebo přes registrační formulář.
|
Q: Certifikát SSL je self-signed. Kde je fingerprint?
|
---|
A: Certifikát není self-signed. Certifikační autoritou je Let's encrypt CA. Fingerprinty není v našich silách zveřejňovat, provozujeme příliš mnoho domén a certifikáty se obnovují jednou za tři měsíce.
|
Q: Po přihlášení na mne vyskočí okénko pro aktualizaci informací o mé osobě. Dá se s tím něco dělat?
|
---|
A: Pravděpodobně se snažíte uložit do vašeho profilu příliš velkou fotografii. Zkuste zmenšit svou fotografii na méně než 60KB. Případně její rozměr.
|
Q: V naší firmě/síti je restriktivní firewall a nemohu se připojit.
|
---|
A: Zkuste v nastavení účtu manuálně zvolit adresu serveru conn443.jabb.im a port 443. Jméno serveru ponechte stejné.
|
Q: Jak předejít komplikacím pro případ, že zapomenu heslo?
|
---|
A: Vyplňte si v osobním nastavení svůj email tak, aby byl funkční. Je radost posílat nové heslo na email ve vizitce.
|
Q: Jak si změním heslo?
|
---|
A: Ve vašem oblíbeném klientu, případně ve webovém formuláři pro změnu hesla zde.
|
Q: Co mám dělat, pokud heslo přesto zapomenu?
|
---|
A: Použijte tlačítko Podpora dole vpravo a zkuste nám například napsat alespoň tři kontakty, které máte přidané ve vašem účtu. Pokud pošlete i screenshot historie komunikace, bude to báječné.
|
Q: Na mojí otázku zde není odpověď, co dělat?
|
---|
A: Použijte online chat podpory nebo nás navštivte v MUC konferenci jabber@chat.jabb.im.
|