Často kladené otázky

Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky.

Q: Nemohu zde najít registrační formulář. Kde se mám zaregistrovat?
A: Registraci je možné provést přímo v některých klientech nebo přes registrační formulář.
Q: Při připojení přes SSL hlásí klient neplatný certifikát, co s tím?
A: Bohužel není možné pro každou doménu serveru provozovat speciální certifikát z důvodu omezení protokolu SSL. Doporučujeme v nastavení klientu zaškrtnout ignorovaní zpráv o chybě (Ignore SSL warnings) a nebo používat klienta, který má podporu StartTLS přes port 5222.
Q: Certifikát SSL je self-signed. Kde je fingerprint?
A: Certifikát není self-signed. Certifikační autoritou je cacert.org. Kořenový certifikát a fingerprint je zde.
Q: Po přihlášení na mne vyskočí okénko pro aktualizaci informací o mé osobě. Dá se s tím něco dělat?
A: Pravděpodobně se snažíte uložit do vašeho profilu příliš velkou fotografii. Zkuste zmenšit svou fotografii na méně než 60KB. Případně její rozměr.
Q: V naší firmě/síti je restriktivní firewall a nemohu se připojit.
A: Zkuste v nastavení účtu manuálně zvolit adresu serveru conn443.netlab.cz a port 443. Jméno serveru ponechte stejné.
Q: Jak předejít komplikacím pro případ, že zapomenu heslo?
A: Vyplňte si v osobním nastavení svůj email tak, aby byl funkční. Připravujeme službu pro zasílání zapomenutého hesla.
Q: Co mám dělat, pokud heslo přesto zapomenu?
A: Použijte formulář pro hlášení závad a zkuste nám například napsat alespoň tři kontakty, které máte přidané ve vašem účtu.
Q: Na mojí otázku zde není odpověď, co dělat?
A: Použijte online chat podpory nebo nás navštivte v MUC konferenci jabber@conf.netlab.cz.

icons

icons

icons