Not logged in. · Lost password · Register
Forum: Jabber users Jabber CZ & SK - Administrátoři serverů
import kontaktů ze serveru wildfire 3.2.4
jechster #1
Member since Apr 2007 · 3 posts
Show profile · Link to this post
Subject: import kontaktů ze serveru wildfire 3.2.4
Začátečnický dotaz. Rozbíhám tento jabber server (testuji na winxp a paralerně na opensuse 10.2). uživatelé jsou ověřováni přez LDAP (AD). Potřebuji, aby uživateli klienta (testuji mirandu a Spark) se po přihlášení naimportovali skupiny s uživateli. Pokud někdo víte, děkuji za radu. V jabberu jsem absolutní začátečník.
zenek (Administrator) #2
Member since Nov 2005 · 503 posts · Location: Bohumín
Group memberships: Administrátoři, Členové
Wildfire nemá shared roster?
Stop Skype Plague
jechster #3
Member since Apr 2007 · 3 posts
Jo jo má, zapoměl jsem pouze zafajfkovat povolení sdílení skupiny. Nyní by mě zajímalo,zda by byla možnost  vyimportovat pro uživatele mého serveru seznamy uživatelů jiného serveru bežícího na firemním intranetu, jehož uživatelé nejsou bohužel autentifikování AD (i kdyby byli nevím jestli by mi to bylo co platné).
Pihhan #4
User title: Linuxák
Member since Apr 2003 · 262 posts · Location: Předklášteří
Group memberships: Členové
Ten druhý server je taky wildfire, nebo něco jiného? Exportovat kotakty lze skoro stoprocentně, spíš jde o to, jak to bude pracné. Taky jde o to, zda je zájem o vcard search včetně jména a všech uživatelských dat, nebo jenom prostý seznam loginů. Wildfire neovládám, na jabberd2 je to na chvilku práce v php, protože data jsou uložena v mysql.
Close Smaller – Larger + Reply to this post:
Verification code: VeriCode Please note the verification code from the picture into the text field next to it.
Smileys: :-) ;-) :-D :-p :blush: :cool: :rolleyes: :huh: :-/ <_< :-( :'( :#: :scared: 8-( :nuts: :-O
Special characters:
Go to forum
This board is powered by the Unclassified NewsBoard software, 1.6.4, © 2003-7 by Yves Goergen